Holcim innoveert en introduceert een vernieuwd assortiment. Naast nieuwe zakken, stelt het assortiment in de komende maanden ook nieuwe producten voor, gericht op bouwprofessionals en veeleisende doe-het-zelvers.

In samenwerking met het publicrelationsagentschap Two Cents, heeft Apollo een communicatiecampagne ontwikkeld om de nieuwe zakken en nieuwe producten van Holcim, het favoriete cement van de Belgen, te promoten.

We ontwikkelden personages voor de belangrijkste kenmerken van elk product. Die werden gebruikt in een campagne bestaande uit advertenties, e-mailings, persberichten, enz. voor handelaars in bouwmaterialen en hun klanten.

Sinds de oprichting in 1911 zet Holcim België in op innovatie. Het bedrijf biedt kwalitatief cement, granulaten en beton voor de hele bouwketen. Deze cementzakken, die in België worden geproduceerd en verpakt, zijn efficiënte en praktische oplossingen voor professionals en particulieren.

De cementzakken van Holcim zijn beschikbaar bij handelaars in bouwmaterialen.

www.holcim.be